Ana menü:
Günümüz ekonomik ve teknolojik gelişmeleri karşısında hizmet sektöründeki talep ve beklentiler de kaçınılmazdır. Bu anlamda site yönetimi gereksinimi; birden fazla gayrimenkul bloğunu bünyesinde barındıran siteler için de zor ve meşakkatli bir hal almıştır.
Bir sitenin kullanım amacı doğrultusunda, ihtiyaçları, coğrafi konumundan kaynaklanan risk anatomisi ve mimari özellikleri asıl ve temel ihtiyaçların belirlenmesinde en önemli etkenlerdir. Bu sebeple; yapılacak site yönetimi görevinin profesyonel kişi ve kurumlarca yapılması hem hukuki açıdan yetki ve sorumluluk sağlayacak hem de alınacak hizmetin kalitesine mutlak bir şekilde yansıyacaktır.
Site ve Apartman Yönetimi; hukuki yönetim, temizlik yönetimi, güvenlik yönetimi, teknik yönetim, havuz bakım yönetimi, bahçe bakım yönetimi, personel yönetimi, sigorta yönetimi gibi konular barındıran, geniş ve kapsamlı çalışma gerektiren ve profesyonellik isteyen bir iştir.
Firmamız bünyesinde mevcut Profesyonel Apartman & Site Yöneticiliği ile Profesyonel Yönetici Sertifikasına sahip danışmanlar, hukuksal danışmanlar (Avukat), İş Sağlığı ve Güvenliği Uzmanı, 5188 Sayılı Yasaya Hakim Özel Güvenlik Uzmanı, Teknik Hizmetlerden sorumlu Makine Mühendisi ve alanında uzmanlaşmış çözüm ortaklarımız ile zamandan ve paradan tasarruf sağlayarak siz değerli site sakinlerinin problemleri süratle çözüme ulaştırılmaktadır.
GENEL YÖNETİM HİZMETLERİMİZ
- Apartmanınızdaki yaşamsal ve teknik konular yasal &hukuksal bir temele oturtulacaktır. Daha önce yapılmamış ise “Site Yönetim Planı”nı ve bulunulan yıl için “Site işletme projesi” tarafımızdan hazırlanacaktır.- Apartmanınız adına banka hesabı açılarak çağdaş aidat toplama sistemi gerçekleştirilecektir.- Kat malikleri tarafından zamanında ödenmeyen aidatlar, hukuk kuralları içerisinde avukatlarımız tarafından takibe alınacaktır.- Sizlere hizmet veren çalışanlarımızın her türlü sigorta ve maaş güvencesi bize aittir.- Yıllık toplantılar, karar almalar, defter tasdikletme gibi bürokratik uğraşılar firmamız tarafından yerine getirilecektir.- Yıllık genel kurul toplantılarının düzenlenmesi, kararların karar defterine kaydedilmesi, defter tasdikleri, noterlik vb. yasal zorunluluğu olan işlemler firmamız tarafından yerine getirilecektir.- İşletme hesabı defteri tutulması gibi binaya ait gelir gider hesaplarının kayıtları ve kontrolü, yıllık gelir gider bütçelerinin hazırlanması firmamız tarafından yapılacaktır.- Binanızda çalışan görevlilerin SSK ve İş kanunundan doğan iş sözleşmesi, aylık bordroların düzenlenmesi, aylık ssk bildirgelerinin verilmesi, mesai çizelgesi vb. gibi işlemler, mali müşavirlerimiz tarafından yapılacak olup, gelecekte doğabilecek olası sorunlar engellenmiş olacaktır.